5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Süper Moderatör ayı_boğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06-2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    5.725
    Meslek
    Serbest
    Model
    5008

    Opel Corsa e-Rally Cup

    Opel, Dünyanın İlk Elektrikli Ralli Otomobilini Tanıtacak

    Alman Otomobil üreticisi Opel, Frankfurt’ta dünyanın ilk elektrikli ralli otomobili Corsa-e’yi tanıtmaya hazırlanıyor. Opel, 12-22 Eylül tarihleri arasında ziyaretçilerine kapılarını açacak olan IAA 2019 Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı’nda bir ilke imza atacak.

    Corsa-e baz alınarak müşteri yarışları için geliştirilen elektrikli ralli otomobili ilk hareket anından itibaren 136 HP (100 kW) güç ve 260 Nm tork üretiyor. Geliştirme süreci Rüsselsheim'de bütün hızıyla devam eden otomobil ile Opel, dünyanın ilk elektrikli ralli otomobilini sunan üretici olacak. Corsa-e Rally, dünyanın elektrikli otomobillere özel ilk tek marka kupası ADAC Opel e-Ralli’de boy gösterecek.

    Opel CEO’su Michael Lohscheller yaptığı değerlendirmede: “Corsa-e çok yönlü bir elektrikli otomobil. Günlük kullanım kadar motorsporları için de uygun özelliklere sahip. Bu özellikler teknik alt yapı olarak seri üretim otomobil kullanmamıza imkan tanıdı. Opel tutkunlarının ralli otomobilimizin performansına hayran kalacağından eminim” dedi.

    Geçtiğimiz yıllarda ADAC Opel Ralli Kupası, 18 ülkeden yaklaşık 100 genç pilot için yarış dünyasına dahil olmasında önemli bir görev üstlenmişti. Opel, 2020/2021 ADAC Opel e-Ralli Kupası’yla da benzer misyonu sürdürmeyi hedefliyor.

    Opel Corsa-e Rally Teknik Özellikler

    Elektromotor: Senkron

    Güç: 100 kW (136 HP)

    Tork: 260 Nm

    Batarya: Lityum-iyon, 50 kWh

    Şanzıman: Önden çekiş ve torsen tipi diferansiyel

    Süspansiyon: McPherson tipi ralli süspansiyonu

    Jantlar: 7 x 17; ET20

    Direksiyon: Elektrikli direksiyon

    Frenler: 4 pistonlu fren kaliperi, hava kanallı 332x28 mm çapında ön diskler,

    264x12 mm çapında arka diskler, arkada hidrolik ayarlı fren kuvveti,

    enerji geri kazanım sistemi ve enerji geri kazanım sistemine uygun hidrolik el freni

    Şasi: Hafif yapı komple gövde ve entegre güvenlik kafesi

    Motor ve şanzıman için gövde altı koruması

    Elektrikli yangın söndürme sistemi, kuru batarya (Motor bölümünde

    standart), motor ve bagaj için pratik kilit mekanizması

    Elektrikli sistemler: ESP, çekiş kontrol sistemi (TC) ve ABS devre dışı

    Veri kaydeden motorsporları göstergesi

    Yeni geliştirilen yüksek voltaj (HV) uyarı sistemi

    İsteğe bağlı olarak: Yol bilgisayarı ve ilave aydınlatma

    Boyutlar: Uzunluk: 4.060 mm

    Genişlik: 1.770 mm (seri üretimden 5,0 mm daha geniş)

    Yükseklik: 1.440 mm (seri üretimden 5,0 mm daha yüksek)

    Dingil mesafesi: 2.540 mm (seri üretimden 2,0 mm daha uzun)

























    Konu ayı_boğan tarafından (28-08-2019 Saat 23:16 ) değiştirilmiştir.
    2013 Peugeot 115 hp e-HDI 5008 Allure Navigasyon RT6 (Sedefli Beyaz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •