Motor1 Türkiye'nin kendi yaptığı testtir.

Bu testin gerçekleştirilebilmesi için gereken üç geçiş istasyonu önceden belirlediğimiz standartlarda kurulduktan sonra aracımızla kaçış manevramıza başlıyoruz. Manevra öncesinde hızımızı sabitliyor ve ilk istasyonun girişi itibariyle hiçbir pedala dokunmuyoruz. Sadece direksiyon hareketiyle yapılan kaçış manevrası sırasında aracın süspansiyon sistemi, şasisi ve ESP’si zorlu bir testten geçiyor.

1.5 litre hacimli turbo dizel motorla donatılan test aracımız 1.600 kg'ı bulan bir boş ağırlığa sahip. Ayrıca 16 inç çaplı jantlar ve 215/65 R16 ölçülerinde lastikler de donanımda yer alıyor. Bu lastikler M+S yani çamur ve kar sertifikalarına da sahipler. Bakalım SUV müşterilerine göz kırptığından dolayı segmentinin en yüksek aracı olan Rifter'ın geyik testi performansı nasıl? Kaynak:Motor1 Türkiye





Opel Combo


Bu testin gerçekleştirilebilmesi için gereken üç geçiş istasyonu önceden belirlediğimiz standartlarda kurulduktan sonra aracımızla kaçış manevramıza başlıyoruz. Manevra öncesinde hızımızı sabitliyor ve ilk istasyonun girişi itibariyle hiçbir pedala dokunmuyoruz. Sadece direksiyon hareketiyle yapılan kaçış manevrası sırasında aracın süspansiyon sistemi, şasisi ve ESP’si zorlu bir testten geçiyor.

Serimizde bugünki konuğumuz Opel Combo. 1.5 litre hacimli turbo dizel motorla donatılan araç, 1.536 kg’lık boş ağırlığa sahip. Ayrıca 16 inç çaplı jantlar ve 205/60 R16 ölçülerinde lastikler de donanımda yer alıyor. Ayrıca Combo, daha önce pistimizin konuğu olan Peugeot Rifter’ın da kuzeni.