Motor kaputu kecesinide sok,silkele tozlari gitsinEline saglik.
Boş durmadımTampon Pazartesi tabir yapılacak kısmetse Birde en kısa zamanda motoru Yıkatıcam
![]()
Konu 61Ts406 tarafından (15-02-2014 Saat 00:48 ) değiştirilmiştir.
Motor kaputu kecesinide sok,silkele tozlari gitsinEline saglik.
2001 PEUGEOT 406 2.0 HDI SV 110 HP - Rodos Mavisi (KMPD)
motoru yıkatırken onuda yıkatırım diye düşündüm![]()
Sende yikarsin motoru dert etme,acele etmemotor yikama diye arat.
2001 PEUGEOT 406 2.0 HDI SV 110 HP - Rodos Mavisi (KMPD)
aynen acelem yok ama otomatik oldu için birde bütün elektrik aksamı dışarıda aslında bu şekil daha kolay aksam kapatılır ama araştırmam daha iyi dedin gibi![]()
Zamanın ve imkanların elverdiği sürece en güzeli herşeyi kendi ellerinle yapmak tabi bunun için beceride gerekiyor sanırım bunların hepsi sende mevcutşimdiden kolay gelsin.
SEDEFLİ BEYAZ R C Z
hiç acele etme keyfini çıkara çıkara hallet her şeyi sonra o arabaya bindiğindeki keyfi düşünemiyorum, ben bile heyecanlandım sana acele etme diyene bak![]()
Çok teşekkürlerbnde çok heyecanlıyım herşey hemen olsun istiyorum ama bu sefer doğru insanların Abi'lerimizin kardeşlerimizin yanımda oldunu ve bilğilerini paylaşacaklarını biliyorum onun için hiç acelemyok 7 - 24 fikirlerinizi bekliyorum
![]()
Hazır açılmışlar farlar karartılsa meselahazır bu şekilde sökülmeye başlamışken davlumbazlar falanda sökülüp,oralar bir güzel temizlense,çalışma alanı açıkken paslı yerler temizlense bence güzel olur.
bunu ben kendim yapmıştım.
![]()
Abi Tam olarak nereyi karartılıcak anlıyamadım ama farın içinde cam yapışık krom bir parça var orasını acaba belirtmek istediniz yer ?
farları açtığında camla birlikte gelen kısım,diğer tarafı karartırsak aydınlatma sağlayamayız zatenSinyal lambasının olduğu yere dikkat etmek gerekiyor orada bir yansıma alanı bırakmak lazım.gazete yada benzeri birşeyle o bölgeyi kapatıp, zımpara astar ve isteğe bağlı renk ile boyuyorsun,sonra güzelce eski silikonları temizleyip, yeni silikon ile yapıştırıyorsun,açıklık kalmaması çok öneli yoksa buğulanmalar olabilir.
Yapıştırma kısmına dikkat etmeyi hatırlatın için teşekkürler açıkcası buhulanma yapıcagı aklımın ucundan geçmezdişekil verme konusunda umarım yapılmış görünümünde 1 2 resim daha bula bilirim
kesinlikle mimit arkadaşımıza katılıyorum farları bu derece sökmüşken kesinlikle yapmalısın derim ben aracı aldıgımda ilk yaptıgım operasyon farların iç zeminini karartma olmuştu böyle küçük dokunuşlarla aracın çizgisinden taşmadan büyük görsellik kazanmış olursun hatta ve hatta üşenmezsen sislerin alt zeminide siyah yapabilirsin daha tok bir duruş olur lastiklerinin kötü durumda oldugunu yazmışsın degişterekceksen 205/60/15 al aracıda yere 3 cm bas duruş ve yol tutuşu gör o zaman. evet kendi aracımın rengi orjinal kendi rengidir beyaz olsun üçkuruş fazla olsun diyerek fazla vererek aldım kolay gelsin.
Konu Ghost Hunter tarafından (14-01-2013 Saat 12:05 ) değiştirilmiştir.
Ghost Hunter &TR'de İLK ve TEK
Karartma olayını nasıl gelçekleştiricez cam filmi
Mimit abi camın iç kısmını mı zıparalınıcak zıparalınıcak yapıldıktan sonra nasıl boyıcazBoyanacak kısım yoksa bu iç kısımda bölgelerimi ?şuan krom renk olan
![]()
Konu Abdullah tarafından (14-01-2013 Saat 15:41 ) değiştirilmiştir. Sebep: mesaj flood yapmak yasaktır!!!
Far karartma derken farın zemini karartılıyor. Çıkan krom parçalardan farın yansıtma bölgeleri hariç diğer kısımlardan bahsediliyor diye biliyorum. O bölgeler ince zımpara, astar ve son olarak boya ile karartma yapılıyor. Örnek videolara bakabilirsiniz.
Forumdan 206 için yapılan bir örnek http://www.forumpeugeot.com/showthre...light=karartma
2012 Yeni 308 1.6 e-HDi 112HP Sportium "Ordu"
Çok teşekkürler şimdi daha iyi anladım çıkan krom parça peki bu astar boya ve siyah boya 2 tane ayrı ayrımı alınması gerek
Anladım sanırım şimdi gidip sağlam bir siyah sprey boya alıcam peki ışık ısınmasından boya dökülme yapmaz değilmi ?
Anladım şuan mazeme alıcam peki bu far üzerindeki çizikleri gidere bileceğimiz bir.şey var mı ? Sürtünmeden dolayı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)