Şanzıman vites geçiş ve uyarı hata problemini hallettinmi merak ettim beyin oksitlenme yazmışsın tam anlayamadım ?
Geçmiş olsun. Plakalar hayırlı olsun.
Engine Coolant Temp Too High arızası için Su sıcaklığı algılayıcının değişmesi lazım,çözümü o şekilde oda 40-50 TL civarı.
Resimleri daha da çoğalt,direksiyonu merak ediyorum en çok.
Ayrıca yol bilgisayarının sağ ampulü patlamış,onuda değiştir. Hatta hepsini. (4.Fotoğraf)
2001 PEUGEOT 406 2.0 HDI SV 110 HP - Rodos Mavisi (KMPD)
Şanzıman vites geçiş ve uyarı hata problemini hallettinmi merak ettim beyin oksitlenme yazmışsın tam anlayamadım ?
SEDEFLİ BEYAZ R C Z
Bekir abi benim aracımın sanroof dan kaçak olmuştu ve beyne fazlasıyla su gitti beyin açıldı hatta arka kısmı kesilerek açıldı oksitler giderildi tekrar silikon yaptık %90 kurtuldu dedi ustam taktım ilk etap bir çok hata verdi ( abs - airbag - anahtar okuma vb ) aracı hemen bilgisayara bağlattım hatalar silindi her hangi bir sıkıntı kalmadı Fakat antipollution fault hatası veriyor... Otomatik vites maalesef baktıramadım abi kandıra ya gitmek nasip olmadı ama hatalar bazen devam ediyor ışıklar yanıyor ve o malum hata !! deniyorum bazen bayırda kaçıyor bazen kaçmıyor bazen vuruş yapıyor hata veriyor bazen tıkır tıkır işliyor.... sen otomatik vites kullanıyorsun abi bana detaylı bilgi lütfen
orhan sunroff işini nasıl çözüces ben bilmiyorum 23 nisan günü benimde başıma geldi işte beyine su alma olayı oksit yapmış temizledim bende ımmobilizer fault hatası verıyodu benimkide burası ufak memlekete burda açsalar toplayamazlar bu arabayı nasıl halledices bilmiyorum valla
Satın kurtulun,uğraşmayın oksitle moksitle
2001 PEUGEOT 406 2.0 HDI SV 110 HP - Rodos Mavisi (KMPD)
Bakarken banada 2004 bul
2001 PEUGEOT 406 2.0 HDI SV 110 HP - Rodos Mavisi (KMPD)
Emre Ben Şuna inanıyorum kalp temiz oldu mu her şey oluyor burasıda çok ufak bir memleket sanayi yerine ÜNÜ. ağırlıklı cafe vb. her şey var ama Araç adına hiçbir şey yok ALLAH yüzüme gülüyor ufak ufak araştırma yaparak topluyorum ama beyin çok zor açılıyor ön kısmı vidalı arka kısmı da genelde kırılıyormuş benim beyni yapan abim çok uğraştı keserek açtı arkasını benim baya kötü vaziyet de kurtardık kaç yağmur kaç yıkama gördü saymadım senin kinde fazla zarar olmaz umarım fakat araştır.... ben her yerine silikon sıktım fakat fan delikleri kaldı şans artık Habir de kardeşim konudan konuya atlıyorum benim kaportacı abim benim bwm 520 vardı o bile sanroof dan kaçırıyor dedi önemli olan temiz tutmak 2 3 ayda bir hava bas dedi.
sen otomatik vites kullanıyorsun abi bana detaylı bilgi lütfen [/QUOTE] 61TS406
Konu ile ilgili paylaşım burada var bakabilirsin 406'da Bilindik Hatalar ve Çözümleri
Konu Bekir tarafından (29-04-2013 Saat 09:39 ) değiştirilmiştir.
SEDEFLİ BEYAZ R C Z
temiz yoksa temizleriz.
2001 PEUGEOT 406 2.0 HDI SV 110 HP - Rodos Mavisi (KMPD)
61TS406
Konu ile ilgili paylaşım burada var bakabilirsin 406'da Bilindik Hatalar ve Çözümleri[/QUOTE] teşekkürler Bekir abi
Konu 61Ts406 tarafından (15-02-2014 Saat 00:41 ) değiştirilmiştir.
Plastik astar olmazsa dökülme kaçınılmaz olur.
Euro Repar Car Service - FP Otomotiv (İstanbul - Maslak)0212 254 4 308 - 0533 591 23 15
2023 Peugeot 408 GT 1.2 Puretech 130HP EAT8 3900km
2023 Peugeot XP400 GT 2100km
2022 Peugeot Django 125cc Mavi 16500km
2020 Peugeot 308 Style 1.5 BlueHDI 130Hp EAT6 Manyetik Mavi 23000km (SATILDI)
2018 Peugeot Speedfight RCUP 125cc 20000km (SATILDI)
2001 Peugeot 406 Coupé 2.0i 138Hp BVA4 298.500km (SATILDI)
2001 Peugeot 406 ST 2.0i 138Hp BVA4 334.000km(SATILDI)
2012 Peugeot Satelis 250CC ABS Siyah 6800km (SATILDI)
2008 Peugeot 308 Comfort 1.6 HDI 110Hp Montebello Mavi 268.200 km (SATILDI)
2002 Peugeot 206 Colorline 1.4i 75Hp BVA4 Şeytan Kırmızı (SATILDI)
1997 Peugeot 106 XS 1.6i 90Hp BVA3 Alp Beyaz (SATILDI)
hocam ince zımparala ile zımparala çizikler gittiğine kanaat verdikten sonra kaliteli boya ile en fazla iki kat ayarsan (boya tabakaları kalın olmayacak) seni en az iki sene götürür.
unutmadan plastik kısma atılan boya rengi normalden daha açık renk olabiliyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)