9 sonuçtan 1 ile 9 arası
  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    01-2012
    Mesajlar
    14

    Tekleme Sorunuu

    Merhabalar arkadaşlar herkese iyi günler bende yeni bir 206 sahibi oldum 2005 Model 100.000 de bi araç aldım fakat aracımla iligili bi sıkıntım var gaza yüklendiğimde bazen demiyelim genelde yüke bindirince aracımı tekleme sorunu yaşıyor sizce sorun neyden kaynaklanıyor olabilir hepinize şimdiden teşekkür ederim...

  2. #2
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    09-2009
    Yaş
    35
    Mesajlar
    15.556
    Meslek
    Makine Mühendisi + İşletme
    Model
    308

    Ynt: Tekleme Sorunuu

    Yakıttan kaynaklanıyor. Yakıtınızı değiştirin. Bildiğiniz güvendiğiniz yerden almaya özen gösterin.
    Euro Repar Car Service - FP Otomotiv (İstanbul - Maslak)0212 254 4 308 - 0533 591 23 15

    2023 Peugeot 408 GT 1.2 Puretech 130HP EAT8 3900km

    2023 Peugeot XP400 GT 2100km

    2022 Peugeot Django 125cc Mavi 16500km

    2020 Peugeot 308 Style 1.5 BlueHDI 130Hp EAT6 Manyetik Mavi 23000km (SATILDI)
    2018 Peugeot Speedfight RCUP 125cc 20000km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 Coupé 2.0i 138Hp BVA4 298.500km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 ST 2.0i 138Hp BVA4 334.000km(SATILDI)
    2012 Peugeot Satelis 250CC ABS Siyah 6800km (SATILDI)
    2008 Peugeot 308 Comfort 1.6 HDI 110Hp Montebello Mavi 268.200 km (SATILDI)
    2002 Peugeot 206 Colorline 1.4i 75Hp BVA4 Şeytan Kırmızı (SATILDI)
    1997 Peugeot 106 XS 1.6i 90Hp BVA3 Alp Beyaz (SATILDI)

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    01-2012
    Mesajlar
    14

    Ynt: Tekleme Sorunuu

    ben aracımı aldığım gün o şekilde bi tekleme yaptı şuan başka yerden aldım halada devam ediyor acaba depoda su birikmiş olma ihtimali varmıdır. Ben benzinli araba kullanmadım daha önce wolkvogen dizel serilerinden gittim hep bu ilk benzinli aracım ve ilk peugeot aracım

  4. #4
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    09-2009
    Yaş
    35
    Mesajlar
    15.556
    Meslek
    Makine Mühendisi + İşletme
    Model
    308

    Ynt: Tekleme Sorunuu

    Muhtemelen üst üste kötü yakıt almışsınızdır. Ayrıca aracın bujilerine de baktırmak gerekir.

    Depoda su ihtimali olduğunu sanmıyorum. Yakıt seviyeniz az ise depo dibindeki pisliklerden yapıyor da olabilir.
    Euro Repar Car Service - FP Otomotiv (İstanbul - Maslak)0212 254 4 308 - 0533 591 23 15

    2023 Peugeot 408 GT 1.2 Puretech 130HP EAT8 3900km

    2023 Peugeot XP400 GT 2100km

    2022 Peugeot Django 125cc Mavi 16500km

    2020 Peugeot 308 Style 1.5 BlueHDI 130Hp EAT6 Manyetik Mavi 23000km (SATILDI)
    2018 Peugeot Speedfight RCUP 125cc 20000km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 Coupé 2.0i 138Hp BVA4 298.500km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 ST 2.0i 138Hp BVA4 334.000km(SATILDI)
    2012 Peugeot Satelis 250CC ABS Siyah 6800km (SATILDI)
    2008 Peugeot 308 Comfort 1.6 HDI 110Hp Montebello Mavi 268.200 km (SATILDI)
    2002 Peugeot 206 Colorline 1.4i 75Hp BVA4 Şeytan Kırmızı (SATILDI)
    1997 Peugeot 106 XS 1.6i 90Hp BVA3 Alp Beyaz (SATILDI)

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    01-2012
    Mesajlar
    14

    Ynt: Tekleme Sorunuu

    yakıt az değilde sürekli aynı yerden alıyorum yakıtımı o zaman bi denicem başka yerden alıcam ve bujilerini değiştiricektim ilk aldığım gün zaman bulamadım ilk fırsatta değiştiricem.teşekkürler bilgilendirdiğiniz için..

  6. #6
    Tecrübeli Üye gokhancpt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12-2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.628
    Meslek
    Kaptan
    Model
    308

    Ynt: Tekleme Sorunuu

    Ömer'in söylediği gibi en kısa zamanda bujilerinizi kontrol ettirmenizde fayda var.
    308 AUTO 6R ENVY HDI

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    01-2012
    Mesajlar
    14
    evet arkadaşlar sorunumu çözdüm bujileri değiştirdim aracım gayet iyi oldu

  8. #8
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    09-2009
    Yaş
    35
    Mesajlar
    15.556
    Meslek
    Makine Mühendisi + İşletme
    Model
    308
    Sevindim. Aracınzı keyifle kullanmanızı dilerim.
    Euro Repar Car Service - FP Otomotiv (İstanbul - Maslak)0212 254 4 308 - 0533 591 23 15

    2023 Peugeot 408 GT 1.2 Puretech 130HP EAT8 3900km

    2023 Peugeot XP400 GT 2100km

    2022 Peugeot Django 125cc Mavi 16500km

    2020 Peugeot 308 Style 1.5 BlueHDI 130Hp EAT6 Manyetik Mavi 23000km (SATILDI)
    2018 Peugeot Speedfight RCUP 125cc 20000km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 Coupé 2.0i 138Hp BVA4 298.500km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 ST 2.0i 138Hp BVA4 334.000km(SATILDI)
    2012 Peugeot Satelis 250CC ABS Siyah 6800km (SATILDI)
    2008 Peugeot 308 Comfort 1.6 HDI 110Hp Montebello Mavi 268.200 km (SATILDI)
    2002 Peugeot 206 Colorline 1.4i 75Hp BVA4 Şeytan Kırmızı (SATILDI)
    1997 Peugeot 106 XS 1.6i 90Hp BVA3 Alp Beyaz (SATILDI)

  9. #9
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    06-2013
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1
    Meslek
    Bilgisayar Yazılım
    Model
    206
    Arkadaşlar merhaba,

    Konuyu hortlatmak gibi olacak ancak başlık aynı problem farklı olduğu için yeni bir başlık açmak istemedim.

    Yaklaşık 10 gün kadar önce 2006 model 206 X Design 116000 Km sahibi oldum. Aracı almadan önce motor işaretli ikaz lambası yanıyordu servise kontrol ettirdik makina bobinler dedi. Bobinle beraber bujileride değiştirdik sıkıntı kalmadı.(Hepsi Orjinal)

    3-4 gün kadar önce yoğun bir trafik sonrası yaklaşık 40-50 derecelik bir rampa üzerinde araç gaz yemedi ve kaldıramadım sürekli stop ettirdim. Benim zaten ilk aracım çok iyi şöförlüğüm ve tecrubem yok ancak yanımdaki arkadaşa anlatamadım durumu al sen kalk dedim. O kalktı kalkmasına ancak onun içinde pek kolay olmadı haliyle. Bunun ardından artık dur kalklarda filan araç devri rolantide iken 750-2200 arası gidip geliyor bildiğiniz tekliyor(Rampa yada düz yol farketmiyor). Ama stop etmiyor devir düşükken kalkışa denk geldiğimde kalkışlarım sorunlu oluyor. Bu arada hararet durumu da 98-100 civarı idi. Yakıt durumu da çeyrek depo kadardı. Son yakıtları ben aldım yakıtları shell den sürekli yakıt aldığımız bir yerden alıyordum. Bu olaydan sonra servise götürmeye fırsatım olmadı aynı bu şekilde eş dost sormaya başladım servise gidince en azından az da olsa konuya hakim olmak açısından. Genel kanaat olayın rampa üzerinde başlaması üzerine benzin pompası sıkıntılı olabilir dendi. Ancak dün olay yeniden gerçekleşti (3 gün sonra) ama bu sefer yakıtım geçen seferkinden de daha fazla ve yol rampa filan değildi. Bu arada o anda aklıma geldi bu araç hararet seviyesi geçen sefer de aynı yerdeydi bunları yapmaya başladığında. Çok uzattım ancak özetlemek gerekirse araç hararet 98-100 seviyelerine gediğinde (fan açıyor durup baktım ki zaten soğuyor) araç dengesizleşiyor 800-2200 devir arası titreyip duruyor. Ama 90 seviyelerine geri döndüğünde problem ortadan kalkıyor. Sizlerin de deneyimlerine dayanarak fikirlerinizi sormak istiyorum. Bu arada Cumartesi günü sanayiye gideceğim canımı çok fazla acıtsınlar istemiyorum.

    İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •