Sayfa 7/8 İlkİlk ... 5678 SonSon
143 sonuçtan 121 ile 140 arası
  1. #121
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    07-2014
    Mesajlar
    2
    Meslek
    serbest
    Model
    407
    herkese selamlar kırşehirde yaşıyorum peugeot 407 1.6 hdi exe. aracım ile seyahat ederken hızım (110) civarıydı ESP-ASR System faulty ile depollution system faulty hatası aldım araç 3 bin deviri geçmemeye başladı motor koruma moduna geçiyormuş galiba sonra evime geldim sabah ustaya gösteririm diye düşündüm sabah kaltım aracı çalıştırdım hiç bir arıza yok gayet iyi taaki tekrar şehirler arası yolculuğa çıkana kadar yine aynı hatayı veriyor ama şehir içinde sıkıntı yok uzun yolda yapıyor esp asr ve depollution hatası aynı anda veriyor bilgisi olan varmı acaba saygılar birde sol arka tekerlek hatası var ondada sensör yokmuş normal sübap takılmış esp için etkisi olabilirmi sensör taktırayımmı sizce.... teşekkürler şimdiden

  2. #122
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    05-2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    17
    Meslek
    Mühendis
    Model
    407
    Merhaba ozcan42tr

    Lastik hava sensörlerinin ESP/ASR ile alakası yoktur. En basit problem lastiklerde ABS ve devir okuyucuları var onlarda çamurlanma veya arıza gibi bir durum olduğunda belki bu hatayı verebilir.
    Depollution system faulty nin de bir çok sebebi olabiliyor fakat bunun da ana sebebi turbo, katalizör ve ya kötü mazot olabilir.

  3. #123
    Uzman Üye rocker307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-2014
    Yaş
    40
    Mesajlar
    3.376
    Meslek
    Sınıf Öğretmeni
    Model
    208
    Bende antipollution system faulty hatası diye hatırladığım bir uyarı vermişti ve aracın çekişi aşırı şekilde düşmüştü. Yokuşları 1le ancak çıkabildim. Hemen servise gidip bilgisayara bağladık ve egr hatası aldık, sonra değişime gitti. Beyine de bir şeyler yaptılar ama ayrıntısını bilmiyorum. Şu an için sıkıntı yok..

  4. #124
    Acemi Üye
    Üyelik tarihi
    07-2014
    Mesajlar
    91
    Meslek
    Öğretmen
    Model
    407
    Ben hataları devre dışı bıraktım. Bazen görmeyip bilmemek en iyisi

  5. #125
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    07-2014
    Mesajlar
    2
    Meslek
    serbest
    Model
    407
    Arkadaslar selamlar depollution system faulty problemim çözüldü sonunda problem turbo selenoid vanası ve turbo basınç sensorundeymis ESP Asr system hatası da buna bağlıymış depollution system hatası verdiğinde motor save moduna geçtiği için ESP devredısı kalıyormuş buda ESP nin hata vermesine sebep oluyormuş ustam yine guvenimi kırmadı gelelim masrafa selenoid vanası 170 tl basınç sensörü 70 tl işçilik 50 tl toplamda 290 tl Ayrıca sorunum için msj ima cevap yazan bütün arkadaşlara sonsuz teşekkürler

  6. #126
    Uzman Üye rocker307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-2014
    Yaş
    40
    Mesajlar
    3.376
    Meslek
    Sınıf Öğretmeni
    Model
    208
    Gecmis olsun. Ben egr değişmek zorunda kalmıştım..


    iPod touch ile kısaca yazıldı..

  7. #127
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    08-2014
    Yaş
    48
    Mesajlar
    3
    Meslek
    Eğitimci
    Model
    407
    Selam arkadaşlar. Yeni üye olmama rağmen yaklaşık 1 aydır formumuzu izlemekteyim. Aracım 2008 model 407 1,6 hdi executive black cd. Aracımı alalı yaklaşık 2 ay oldu. Aldığımda çekişle ilgili hiç problem yoktu. Bayramda şehirler arası yolda esp/asr sistem faulty ve akabinde depollution sistem faulty hatası verdi. devir 3000 ün üzerine çıkmadı ancak aracı stop edip çalıştırdığımda esp/ asr hatası verene kadar devir 3000 ünü geçiyordu ancak depollution sistem faulty arızasını çalıştırdığımda veriyordu. Sivasta yol üzeri servise girdim turbo sorunlu ve 4-5 saat sürer dediler Ailemle berraber olduğum için bekleyemedik, serviste bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Erzincana kadar o şekil gidip tekrar Kahramanmaraşa döndüm. Kahramanmaraş servis Egr nin değişmesi gerektiğini iletti ancak biz beyindeki hataları sildik 1 kaç gün kullan tekrarlasa o zaman değişelim dediler. Benimde yola çıkmam lazım dı ve o şekil çıktım.Ama aracımda bariz bir çekiş düşüklüğü vardı. 4-5 le çıktığım yokuşu 2 ile anca çıkıyordum. Aracın turbosu 1-2-3 viteslerde çok yüksek 400r0 gibi devreye giriyorsa da hissetmiyordum .Ancak 4-5 viteslerde eskisi gibi olmasada turboyu hissediyordum. Kocaeli dönüşü tekrar aynı hatayı verdi araç. Sanayideki ustama götürdüm aracı. Aklımda kaldığı kadarıyla baktıkları yerler ısı enjektörlerinin 3 ü patlak dedi değiştik araç düzelmedi, ısı müşürü değiştik düzelmedi, egr devre dışı bırakıldı düzelmedi, hava akışı değişildi düzelmedi, turbo hava basınç sensörü ve vantili diyordu sanırım değişti düzelmedi, mozot filtresi değişti düzelmedi. Turbo tamamen söküldü turbo ustası hiç bir sorun olmadığını söyledi,Enjektörler elden geçirildi düzelmedi aklımda kalan işlemler bunlar.
    Yorumlarınız ve çözüm önerileriniz için şimdiden teşekkürler

  8. #128
    Uzman Üye rocker307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-2014
    Yaş
    40
    Mesajlar
    3.376
    Meslek
    Sınıf Öğretmeni
    Model
    208
    Bilgisayarda hiçbir hata çıkmıyor mu? Bende de cekiş düşüklüğü oldu ve bilgisayarda egr hatası verdi. Egr değişti ve beyine de işlem yapıldı..


    iPod touch ile kısaca yazıldı..

  9. #129
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    08-2014
    Yaş
    48
    Mesajlar
    3
    Meslek
    Eğitimci
    Model
    407
    Sabah ustaya gittiğimde bilgisayara bağladı ama ben bakmadım. Ona göre işlem yapmaya başladı. Yaptıkça da yaptı ama bir işe yaramadı. Hataları da sıfırlamış sonrasında da gün boyu uğraştı hata vermedi araç ama çekiş yok araçta.

  10. #130
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    08-2014
    Yaş
    48
    Mesajlar
    3
    Meslek
    Eğitimci
    Model
    407
    Sorun bu gün çözüldü. Sanayide takılan hava akışı (debimetre) orjinal olmadığı için sorun devam etmiş. Orjinal hava akışı ile araç eski gücüne kavuştu.

  11. #131
    Uzman Üye rocker307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-2014
    Yaş
    40
    Mesajlar
    3.376
    Meslek
    Sınıf Öğretmeni
    Model
    208
    Hadi geçmiş olsun

  12. #132
    Uzman Üye TanerHoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-2009
    Yaş
    54
    Mesajlar
    10.102
    Meslek
    Öğretmen
    Model
    407
    gözünüz aydın.geçmiş olsun.
    *GÜMÜŞ OK*
    2009 Peugeot 407 Comfort 1.6 HDİ
    Alüminyum Gri

  13. #133
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    06-2014
    Mesajlar
    5
    Meslek
    Diğer
    Model
    Partner Tepee
    Aynı hatayı geçen gün bende aldım arkadaşlar. araçta herhangi bir sıkıntı yoktu ne çalışmasında ne motorunda bi kaç gün o şekilde kullandım geçmedi. servise götürdüm bugün makineye bağlandı usta abi yakıt ve ateşleme sistemi vermiş hatayı ama aracın çalışmasında herhangi bir sorun yok dedi hatayı sildi gönderdi. aracım benzinli herzaman BP den alırım benzinimi geçen uzun yoldan dönerken faklı bir istasyondan almıştım sanırım ondan oldu dedim. tekrar yaparsa getir detaylı bakalım dediler. şimdilik bişey yok umarım da çıkmaz çok can sıkıcı bir durum gerçekten.

  14. #134
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    11-2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    16
    Meslek
    Bilgisayar Mühendisi
    Model
    407
    Bende de vermişti bu hata. Hatta yaklaşık 8-9 ay böyle kullandım. İlk başlarda orjinal katalizör kullanman gerekli dediler. Ben onu araştırırken gittiğim usta bir kez daha baktı ve problemin motorun kurum yapmasından dolayı olduğunu söylemişti. Üst silindir kapağını açıp bi baktıkk ki. siboplar ve odaları kurum icinde. Güzelcene temizlendi. Bu problem giderildi. Bana 2000 TL ye patladı. Aradan 1 sene geçti yine o hatayı aldım. Sonra baktık enjektörlerden biri ölmüş. Onu değiştirince problem yine düzeldi.

  15. #135
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12-2015
    Mesajlar
    3
    Meslek
    Memur
    Model
    407
    Merhaba 407 SW executive premium 2.0 benzinli aracımda aldığım 1 ay dan beri depollution system faulty hata koduyla uğraşıyorum. 2 kere arıza kodunu sildirdim ama en geç 2 hafta sonra tekrar bu hata kodunu verdi. Motor çekişinde ya da araçta her hangi bir sıkıntı meydana gelmiyor. Bilgisayara bağlattığımızda İkincil hava enjeksiyon sisteminde arıza (Sürekli) ve Katalizör sisteminde düşük verim(Sürekli) hatalarını alıyorum. Peugeot özel servisine sorduğumda katalitik konvertörün komple değişmesi gerektiği masraf olarakta 1800 -2500 TL arası bir masraf çıkabileceği söylendi. Bu hususta ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum.

  16. #136
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12-2015
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7
    Meslek
    söför
    Model
    407
    selam aleyküm hocam ben 407 pejo gaz ve devir bir birini tutmuyor araba 120 devir saati 4binde nerdeyse kırmızı şeride girecek tabi 5viteste bazı zaman gaz takılı kalıyor artı otomatik el gazı devreye giriyor ama hemen geri düşüyor arac 2005 benzinli 2000 motor

  17. #137
    Uzman Üye mimit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    2.553
    Model
    406
    Alıntı fsolak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba 407 SW executive premium 2.0 benzinli aracımda aldığım 1 ay dan beri depollution system faulty hata koduyla uğraşıyorum. 2 kere arıza kodunu sildirdim ama en geç 2 hafta sonra tekrar bu hata kodunu verdi. Motor çekişinde ya da araçta her hangi bir sıkıntı meydana gelmiyor. Bilgisayara bağlattığımızda İkincil hava enjeksiyon sisteminde arıza (Sürekli) ve Katalizör sisteminde düşük verim(Sürekli) hatalarını alıyorum. Peugeot özel servisine sorduğumda katalitik konvertörün komple değişmesi gerektiği masraf olarakta 1800 -2500 TL arası bir masraf çıkabileceği söylendi. Bu hususta ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum.
    Katalizör tıkanmış olabilir,büyük bir egzoz servisinde tüv onaylı yani muayenede sorun çıkarmayacak, aracınıza uygun katalizörler bulabilirsiniz,fiyat olarak ta çok daha ucuza geliyor, bu tarz bir değişeme giderseniz muayenede faturasını isteyebiliyorlar fatura almayı da ihmal etmeyin.Birde çeşitli kimyasallar ile katalizörün temizlenmesi durumu söz konusu,ne derece geçerliliği var ve ömrü ne kadar bilmiyorum ama katalizörü söküp temizleyip tekrar yerine kaynatıp çözüm sunan yerlerde var.
    2010 Peugeot 308 Millesim 1.6 HDI 112 HP Auto6R inci siyahı.
    2001 Peugeot 406 SV BVA
    2001 Peugeot 406 Coupe 2.0


  18. #138
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12-2015
    Mesajlar
    3
    Meslek
    Memur
    Model
    407
    Alıntı mimit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katalizör tıkanmış olabilir,büyük bir egzoz servisinde tüv onaylı yani muayenede sorun çıkarmayacak, aracınıza uygun katalizörler bulabilirsiniz,fiyat olarak ta çok daha ucuza geliyor, bu tarz bir değişeme giderseniz muayenede faturasını isteyebiliyorlar fatura almayı da ihmal etmeyin.Birde çeşitli kimyasallar ile katalizörün temizlenmesi durumu söz konusu,ne derece geçerliliği var ve ömrü ne kadar bilmiyorum ama katalizörü söküp temizleyip tekrar yerine kaynatıp çözüm sunan yerlerde var.
    Hocam, cumartesi günü kat. temizliği yaptırcam inş sorun çözülür. Durumu konusunda bilgilendirme yapacağım.

  19. #139
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12-2015
    Mesajlar
    5
    Meslek
    Tekniker
    Model
    407
    herkese selamlar. aracım peugeot 407 1.6 hdi, son bir hafta da sanki aracımın çekişinde bi düşme hissettim. eskisi gibi değildi. ekrana bi uyarıda vermiyordu. daha sonra dün yolda giderken depollutıon system faulty hatası ve hemen ardından esp asr hatası geldi. esp nin devre dışı kaldıgını gösteren bir işaret belirdi. ben ise aracımı kullanmaya devam ettim. gideceğim yere gelince motoru durdurup tekrar çalıştırdım. bu sefer esp normale döndü. fakat depollutıon system faulty hatası devam ediyor. daha eskiden sadece bu hata gelip 3000 devri geçmiyordu. ama son arızada bi deneyim dedim 3000 devri geciyor.

  20. #140
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    05-2016
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2
    Meslek
    işletmeci
    Model
    407
    yaklaşık 1,5 yıl depolution faulty uyarısı ile uğraştım,pompacıya yolladılar,temizlik yapıldı,1 haftaya yine uyarı geldi,3 bin deviri geçmiyor.
    daha sonra araştırdım selenoid denen parçayı değiştirdim,1 hafta idare etti yine aynı.en son sanayide ustam çözdü,bükülen bir hortum yüzünden oluyormuş,o günden beri nekadar zorlasam uyarı gelmedi güç kaybetmedi.hortum ne hortumu hatırlamıyorum ama ihtiyaç halinde öğrenebilirim.sakarya tarafında usta tavsiyeside verebilirim,hem bilgili hem çok hesaplı.

Sayfa 7/8 İlkİlk ... 5678 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •