PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Peugeot 2019 Değerlendirmesi



ayı_boğan
04-01-2019, 23:52
2017 yılında 956 bine kadar yükselen otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarı 2018 yılında bir milyonluk satış rekoru beklentisi ile başlayıp %35 düşüş ve 620.937 toplam satış rakamı ile kapandı. Bu zorlu yılda Peugeot, 24.905 binek, 5.247 hafif ticari olmak üzere toplam 30.152 araç satışı gerçekleştirerek pazar payını %4.2’den %4.9’a çıkarma başarısı gösterdi ve pazar payını en çok artıran dördüncü marka oldu. Bu sonuçlarla birlikte toplam satış sıralamasındaki yerini iki basamak yükseltme başarısı da gösteren Peugeot 7.liğe yerleşti. Binek araç pazarı satış sıralamasında da iki basamak yükselen Peugeot %4.1’den %5.1’e yükselttiği pazar payı ile 8.liğe yerleşti.


Bu başarının temelinde, pazar dinamiklerine ve ihtiyaçlarına paralel uygulanan ticari politikalar, müşteri memnuniyetine verilen önem ve iş süreçlerinin daha müşteri odaklı olmasının büyük payı olmuştur. Ayrıca son yıllardaki SUV atağının ve geniş ürün gamının da bu başarıda payı vardır. Özellikle sınıfının standartlarını yeniden belirleyen SUV Peugeot 3008 satış rakamları ile yılı segmentinin podyumunda kapattı.

Peugeot Türkiye Genel Müdürü Sayın İbrahim Anaç yapmış olduğu değerlendirmede: “ 2018 yılı otomotiv sektörü için oldukça zorlu geçti. Biz tüm bu olumsuz ortama rağmen olumlu sonuçlar elde edebilen birkaç markadan birisi olduk. Gösterdiğimiz performansla 2013-2018 yılları arasında pazar payımızı iki katına çıkarmış olduk. Bu başarı, grubun hayata geçirmiş olduğu işletme verimliliği iyileştirmesi ve ekiplerimizin Push to Pass planına odaklanmasının yansımasının bir göstergesidir. 2019 yılında da yeni modellerimiz ve yetkili satıcı teşkilatımızın katkısıyla her geçen gün karlı ve sürdürülebilir büyüme koşullarını iyileştirmeye devam edeceğiz.

2019 yılınd temkinli iyimser bir yaklaşımla otomotiv pazarın 520 bin civarında olacağını öngörüyoruz. Bu yılda pazar dinamiklerine ve ihtiyaçlarına paralel olarak uygulayacağımız ticari politiklar ve müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem ve iş süreçlerimizi daha müşteri odaklı yürüterek pazar payımızı artırmaya devam etmek istiyoruz.”

Peugeot, Push to pass stratejisi çerçevesinde 2021 yılına kadar %8 Pazar payı, satış sıralamasında ilk 5 markadan biri olmak ve ithal markalar arasında ise 2. sıraya yerleşmek gibi hedeflerden oluşan orta vadeli planlarını başarıyla sürüdürüyor.

engin6281
06-01-2019, 21:33
Peugeot reklam yapmayı bilmiyor
Standart reklam yapıyor
Araçların belli özelliklerini reklamlarında tanıtması gerekir
Devlet ne kadar zorlasada vergilerde satış fiyatlarını aşağı çekmeli ve başka fikirlerle kâr etmeli
Bayilerde pazarlık yapmak mümkün değil
Fiyat indiriminiz yoksa araca opsiyonel birşeyler katın bunlar insanları cezbedici şeyler

Lenovo P70-A cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

ayı_boğan
20-01-2020, 19:31
Peugeot Türkiye 2019’u Lider Tamamladı

Peugeot Türkiye, 2019 yılında pazar payını 1,2 puan artırarak yüzde 6’ya çıkardı ve markalar sıralamasında iki basamak yükselerek beşinci sıraya ulaştı.

SUV segmentinin en çok satan markası Peugeot olurken, C-SUV segmentinin lideri de Peugeot SUV 3008 modeli oldu. 2020 Ocak ayı sonunda B-SUV segmentinde yeni SUV 2008 modelini pazara sunacak olan marka, yılın son çeyreğinde de yeni 208’i tüketicilerle buluşturacak.

Peugeot Türkiye, 2019’da bir önceki seneye göre %22,8 oranında daralarak 479.060 adet ile tamamlanan Türkiye toplam pazarında satışlarını artırma başarısı gösterdi. Marka 2019 yılında 23.057’si binek, 5.804’ü hafif ticari olmak üzere toplam 28.861 araç satışı gerçekleştirerek %6 pazar payı elde etti. Bir önceki seneye göre 1,2 puan artış gösteren Peugeot, böylelikle pazar payını en çok artıran ikinci marka oldu. Bu sonuçlarla birlikte toplam satış sıralamasındaki yerini iki basamak yükseltme başarısı da gösteren Peugeot beşinciliğe yerleşti.

Binek araç pazarı satış sıralamasında da üç basamak yükselen Peugeot, 11.263 adetlik SUV 3008 satışı ile C-SUV segmentinde liderliği yakalarken; 2008, 3008 ve 5008 modellerinden oluşan ve benzersiz sürüş keyfi ile beğeni toplayan Peugeot SUV ailesi de 14.152 adetlik satış ile 2019 yılında toplam SUV segmentinin lideri oldu.

Peugeot Türkiye, sektörde uzmanlaşmış Peugeot Professional ekibi ile de hafif ticari araç pazarında payını 2,4 puan artırdı ve dördüncü sıraya yükseldi. Peugeot Türkiye’nin bu başarısında son dönemde güçlendirilen bayi ağı, iyileştirilen satış ve müşteri deneyimi süreçlerinin yanısıra ürün gamında yenilenen Rifter, Boxer Minibüs ve 508 Sedan modelleri önemli rol oynadı.

Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç yapmış olduğu değerlendirmede: “2019 yılı otomotiv sektörü için oldukça zorlu geçti. Pazardaki tüm olumsuzluklara rağmen, temkinli iyimserliğimizi koruduk, pazarı doğru tahmin ettik ve isabetli planlama yaptık. Gösterdiğimiz performansla pazar payımızı bir önceki yıla göre 1,2 puan artırdık. Müşteri memnuniyetini tüm süreçlerin merkezinde tuttuk. Operasyonel verimliliğe odaklandık, bayi teşkilatımızı güçlendirmeye ve geliştirmeye devam ettik. Etkin planlama ve yenilenen ürün gamı başarımızda önemli rol oynadı’ dedi.

2020 yılında toplam pazarın 600 bin olacağını öngördüklerini ancak 700 binlik pazar talebine cevap verecek planlamaları olduğunu aktaran Anaç, “Müşteri deneyimi, bayi ağının gelişimi, stratejik ürün planlama ve operasyonel mükemmeliyet bu sene de en çok önem verdiğimiz konular olacak’ dedi.

Peugeot, yeni Peugeot SUV 2008’i pazara sunuyor
Yeni Peugeot SUV 2008, 29 Ocak 2020 tarihinde Türkiye’de satışa sunulacak.

Önceki nesli ile tüm dünyada yaklaşık 1.2 milyon adet satış gerçekleştirilen Peugeot SUV 2008 çok daha güçlü ve etkileyici tasarımı ile Türkiye’deki tüketicilerin beğenisine sunulacak. Modern otomobil teknolojilerinin tüm gereksinimlerini karşılayan yeni SUV 2008, Peugeot markasının sahip olduğu bilgi birikimi ve deneyimini bünyesinde bulundururken, yeni nesil Peugeot i-Cockpit® 3D ile fark yaratacak. Pazara iddialı bir şekilde giriş yapmayı planlayan yeni SUV 2008’in benzinli ve dizel motor seçenekleri olacak.


https://imagizer.imageshack.com/img924/9418/gfbvWe.jpg