PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 406 SV Sinan



sinan018
30-05-2012, 10:05
merhabalar forma bugün üye oldum 1 hafta önce 406 sv aldım 1999 model bu benim ilk pejom faydalı bilgiler paylaşmayı umuyorum lastik konusunda yardım istiyorum orjinali olan 195/65/15 taktırdım lakırtılar çoğaldı birazda cılız geldi bana 205/60/15 tavsiye ettiler sizce daha iyimi olur tşk

TanerHoca
30-05-2012, 10:11
hoşgeldiniz.isim, yaş, meslek gibi bilgileri paylaşırsanız tam anlamıyla tanışmış olmaktan memnun oluruz.
paylaşımlarınızın sürekli olması dileğiyle keyifli forumlar.

sinan018
30-05-2012, 10:17
merhabalar ankaradan sinan foma bugün üye oldum 1 hafta önce 406 sv aldım 1999 model lastik konusunda yardım istiyorum 195/65/15 taktırdım orjinal diye ancak lakırtılar çoğaldı ve cılız geldi bana 205/60/15 önerdiler sizlerin tavsiyesi neler tşk.

EmRaH.
30-05-2012, 10:19
hoş geldin keyifli forumlar

tatoo
30-05-2012, 10:28
aramıza hoşgeldiniz keyifli forumlar bol paylaşımlar dilerim.

Lastik konusun da ise aramızda 406 sahibi ve bu araç hakkında detaylı bilgileri olan insanlar var.Siz kendinizi forum kurallarımız gereğince tanıtır ve paylaşıma devam ederseniz hiçbir sorunuz yanıtsız kalmayacaktır :)

tatoo
30-05-2012, 10:29
şimdi daha iyi olmuş Sinan bey.
Aramıza hoşgeldiniz keyifli forumlar bol paylaşımlar dilerim.
Diğer konuda da belirttiğim gibi forumumuzda 406 kullanan ve bu arabaları yakından tanıyan birçok üyemiz var.Eminim en kısa sürede sorunuzu cevaplayacaklardır :)

parkmen
30-05-2012, 10:45
merhabalar forma bugün üye oldum 1 hafta önce 406 sv aldım 1999 model bu benim ilk pejom faydalı bilgiler paylaşmayı umuyorum lastik konusunda yardım istiyorum orjinali olan 195/65/15 taktırdım lakırtılar çoğaldı birazda cılız geldi bana 205/60/15 tavsiye ettiler sizce daha iyimi olur tşk

Merhaba hoşgeldin 205/60/15 lastik ebatı ideali bence ama lastik seçimini yumuşak yanaktan yana kullan bence, lakırdılar Z rotlardan da kaynaklı olabilir suçu sadece lastikte aramamalısın bence. Ben aracımda 205/55/16 pirelli p7 cinturato kullanıyorum gayet memnunum.

sinan018
30-05-2012, 10:50
ilginize teşekkürler ankaradan sinan ben 35 yaşındayım özel bir bankada çalışmaktayım 1999 model 406 sv 2.0 benzin/lpg aldım beyaz renk daha fazla paylaşım ve önerilerinizi bekliyorum tşk

parkmen
30-05-2012, 11:03
ilginize teşekkürler ankaradan sinan ben 35 yaşındayım özel bir bankada çalışmaktayım 1999 model 406 sv 2.0 benzin/lpg aldım beyaz renk daha fazla paylaşım ve önerilerinizi bekliyorum tşk
Yorum kolay Sinan kardeşim ama malzeme vermen lazım. Aracını fotolarını filan koysan araçta aklına takılan şeyleri filan yazıp bize malzeme versen çok güzel olur.

sinan018
30-05-2012, 11:12
şimdilik acele lastikler var çünki lastikleri 3 gün önce aldım iade edecem bu akşam ama senin dediğin gibi 205/60/15 taktırmayı düşünüyorum selim 195 lerden daha iyi olacak sanırım

parkmen
30-05-2012, 11:15
195 bu kütlede bir aracın altında bisiklet lastiği gibi kalır, aldığın lastiklerin markası nedir?

sinan018
30-05-2012, 11:21
lassa impetus revo önerdi lastikçim orj 195 dedi ve taktı ama memnun kalmadım bide bridgistone turanza er300 var değiştireceğim 205/60/15 öneriyorlar senin gibi

parkmen
30-05-2012, 11:50
olması gereken 205/60/15 ayıptır sorması kaça aldın 4 lastiği

sinan018
30-05-2012, 12:03
lassalar 145tl adedi bridgitoneler 160 falan ama 195 ler 205 e ne diyecek bakalım birde selim hararet 90 geçiyor 100 ü vuruyor bazen suyu tam acaba müşürmüdür yoksa termostat tanmı 90 da sabit genelde ama biraz sıcakta veya trafikte 100 görüyor nadiren 100 ü hafifde geçiyor pek normal değil galiba

sinan018
30-05-2012, 12:04
lassalar 145tl adedi bridgitoneler 160 falan ama 195 ler 205 e ne diyecek bakalım birde selim hararet 90 geçiyor 100 ü vuruyor bazen suyu tam acaba müşürmüdür yoksa termostat tanmı 90 da sabit genelde ama biraz sıcakta veya trafikte 100 görüyor nadiren 100 ü hafifde geçiyor pek normal değil galiba.

parkmen
30-05-2012, 12:18
Hararetin sebebi çok seçeneklidir.
suyu az olabilir
radyatör havası alınmamış olabilir
yağı eksik olabilir
motor contalarında kaçak olabilir
motor soğutma su kanalları tıkanmış olabilir.
ısı sensörü arızalanmış olabilir
fan açılmıyor olabilir
ısınmanın bir çok nedeni olabilir, suyunu kontrol et radyatörün havasını al ilk etapta bu arada motor yağ durumunu ve seviyesinide kontrol et. ikinci olarak fanın açılıp açılmadığını kontrol et. Buralarda bulamazsan çözümü diğer seçenekleri güvenilir bir ustaya kontrol ettir İstanbulda gel bakalım bilgisayara bağlayalım derdim ama mesafe problem

Abdullah
30-05-2012, 12:46
tekrar hoşgeldiniz. anladığım kadarıyla bu lastik olayı çok acil fakat yaptığınız davranış pek doğru değil. insanlar üzerinde genel kanı ihtiyacı olan bilgiyi alabilmek için her açtığı konuya veya her mesajında aynı sorunu dile getirirler bende sizin mesajlarınızın hemen hemen hepsinde lastik mesajınızı görüyorum. Şuan 3 farklı konuda aynı mesajınız bulunmakta. Bizim forumumuz sürekli aynı mesajı görünce cevap vermez aksine antipati oluşur forumun gözünde o yüzden lastik önerisi için yazdığınız doğru konunun altındaki bir mesajınızı takip etmenizi tavsiye ediyorum. Özellikle diğer üyelerimizin araçlarının konusu bu konu için doğru yer değildir. Lütfen daha fazla yere bu mesajı yazmayınız.

Bekir
30-05-2012, 22:41
Tekrar hoşgeldiniz yeni bir 406 daha görmek beni çok keyiflendirdi :)
Lastik konusunda görüntünün dolgun olmasını istiyorsanız öncelikle yapmanız gereken jant ebatını değiştirmek bunu yaparken ofsetine dikkat etmelisiniz içe gömülmüş modellere 225 lastikte taksanız nafile örnek ben :) veya diğer seçenek spacer yardımıyla jantaları dışarı çıkarmanız görüntü olarak sizi tatmin edebilir örnek yine ben. Uygulamaları ve resimleri 406 bölümünde jant lastik uygulama kısmında görebilirsiniz.

Soylukan
31-05-2012, 17:52
Spacer güzel dursa da malesef çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum, hazır olanların uygulunluğu muamma eğer bizzat yaptırıyorsanız da malzeme kalitesinden ve kesimin hata yüzdesinden emin olmak neredeyse imkansız gibi, yaptıracak arkadaşlar bir hayli düşünsün bence çünkü basit bir kazanım değil sadece. Cılız duruyor derken kasıt görsellikse de 195 ten sonra 205 sizi tatmin edecektir tabi yaptığınız tüm bu değişimlerle dönüş çapını değiştirdiğinizin ve bunun sonucundaki olumsuzlukları da göze alıyor olduğunuzun bilincinde olun. Benim nacizane tavsiyem, orjinal ölçülerden çok fazla çıkmadan bir üstü olarak tabir edebileceğimiz ufak dokunuşlar ki böylelikle üreticinin verdiği hata payı dahilinde kalıyoruz.

Böcüük06
31-05-2012, 18:55
Hoşgeldiniz

Ghost Hunter
31-05-2012, 19:08
merhabalar forma bugün üye oldum 1 hafta önce 406 sv aldım 1999 model bu benim ilk pejom faydalı bilgiler paylaşmayı umuyorum lastik konusunda yardım istiyorum orjinali olan 195/65/15 taktırdım lakırtılar çoğaldı birazda cılız geldi bana 205/60/15 tavsiye ettiler sizce daha iyimi olur tşk

merhaba öncelikle aramıza hoşgeldiniz
forumda benim kadar 406 sına para harcayan biri varmı bilmem ama ben çok ama çok harcadım herşeye 2 defa 3 defa para vermişimdir herşeyden önce kesinlikle 17 jant takma en fazla 1 inç büyüt jantları oda yakışacak jantı bulabilirsen degiştirmek olsun diye degiştirme.sonrasında 16 inç jant takıcaksan 55 yanak olsun kesinlikle o zaman konfordan çok ödün vermemiş olursun süspansiyon rahat olur, lastiklerin marka ve modele göre kalıpı degişiyor dolasıyla lastiklerin arabada duruşuda degişiyor.lastik markası olarak mıchelın yada contınental bizin arabalara bunlar daha iyi benim son tavsiyemse orjinal jantlarını boyat 205/60/15 mıchelın lastik al ve yay takıp aracı 3 cm yere düşür bana dua edersin.

Mert Ali
31-05-2012, 20:19
Hoşgeldiniz... Yeni bir 406 gelmesi çok güzel :)

Ömer Gedik
31-05-2012, 21:29
15 jant olarak devam edeceksen 205 60 15

16 jant olarak devam edeceksen 205 55 16

öneririm. İkisi de fabrikasyon 406 ebadıdır.

sinan018
01-06-2012, 07:34
konuya dönüş yapan , yorum ve fikir veren arkadaşlara teşekkür ederim

406 niko
05-06-2012, 11:31
sinan aramıza hoş geldin benimde daha evvel nadir olan bi beyaz 406 sv vem vardı daha evvelki sahibi amortisör yaylarını kestirmişler araba otabanda yüksek hızda giderken esnemede zıplıyodu ama 406 lar alcaltıldığında çok güzel duruyorlar hele birde beyaz olunca neyse o zamanlar sorunu fıransadan bi takım termostatik janbedeforce amortisör getirerek çözmüştük sana tavsiyemiz olursa bunlarda maksimum çıka bileceyin lastik ölçüleri 225*45*17 dir daha genişletiyim dersen sipikır kullanman lazım o zamanda bi süre sonta amortisörler taşıyıcılara girdiyi yerin üstünden eyiliyorlar ilerde düşünürsen 3*5luk yay 5kol jant ve 225*45*17 harika durur üzerinde kazasız belasız kullanımlar