PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 607 2.2 hdi rolanti dusuklugu



emirhan58
26-03-2015, 01:35
arkadaslar 607 2.2 hdi aracimda motor sogukken ve sicakken fark etmiyor durdugu yerde rolanti 900 devirde calisiyor bazen bin deviye yakin duszgun calisyor ama gelende surekli 900 devirde ve titriyor araba aracda cekis gayet iyi calisirken zorlanmadan calisiyor.yagi yenio deyisti butun filitrelerle partukul filitresi 42000 km oldu deyiseli bilgisi olan varmi ? fransa da oldugum sehirde pejo garaji yanlizca valiz icin yani bilgisayara icin 90 yuro istiyor artik gerisini dusunun bilgisi olan yardim edebilirmi tesekkurler

ssgti
26-03-2015, 07:34
900 devir normal ... Yazdıklarınızdan tam olarak anlayamadım ama yağı yeni değiştirdiğiniz ancak filtreleri değiştireli 42 bin km olduğunu yazdığınızı anlıyorum. Eğer böyleyse filtrelerin bir an önce değişmesi gerekir. Yakıt hariç filtreler 15 bin km de değişiyor. Yakıtında 30 bin km de değişmesinde fayda var. Tıkanmış hava filtresi hem fazla yaktırır hemde titreşime yol açabilir.

HamzaHakkı
26-03-2015, 18:52
Öncelikle hoş geldiniz. Sizi ve aracınız daha iyi tanımak isteriz forumda pek 607 sahibi yok. Araç zaten 900 devirde çalışmalı yani o devirde titreme yapması normal değil. Aracın yakıt isteminde hava akış metresinde bir ihtimal sorun olabilir eliniz yatkınsa söküp temizleyebilirsiniz.

emirhan58
26-03-2015, 23:41
Acikliyim partukul eksoz filitresi 42 bin km oldu deyiseli yagi ve butun filitreleri yani mazot yag hava vs .bir stopa veya kirmizi isiga yaklasirken rolanti 1 cizgisinin 2 lklim altinda oluyor ayagimi debriyaj ve frenden cekince 1 yani 1000 devirin hemen altindaki cizgiye iniyor devir saati ve titriyor araba bunu sicak soguk fark etmiyor sabah da gun icinde de ayni.calisirken 3 turda calisiyor.normal bu.260 bin km de araba 2.2. Hdi 136 beygir

emirhan58
26-03-2015, 23:44
hava akim metresi yani debimet oluyor sanirim onu hava ilemi temizlesem yoksa alkol ile mi.hafta sonu van egr yi sokup temizliycem turkiye de sanayide calisiyirdum zamaninda ama motorcu deyil oto boyasi :) fakat burda tamir okadar pahaliki mecbur ogrendik artik tamiri kendi capimizda :) kucuk capli ama bu rolanti sorunu baya sorun

Ömer Gedik
27-03-2015, 06:32
Debimetreyi temizlemeyin. EGR olsa arıza verir zaten. Bir makineye bağlamayı deneyin.

emirhan58
29-03-2015, 01:04
Debimeti temizledim filitreyi yeni takdim ama rolanti yine dusuk arabayi biraz zorlayinca buyuk viteste 3 4 ve 5. Viteste 3 bin deviri gecince enjeksiyon ve oartikul arizalarinda yanan isik yaniyor kintagi kapatip acinca isik yanik kaliyor ama cekisi duzeliyor.

emirhan58
29-03-2015, 01:05
Zaten yakinda pejo garajina burakicam diyonostik yapilcak makineye baglanicak sirf makine 69 yuro :)

canmühür
29-03-2015, 01:54
Avrupa için uygun fiyat bence ...

emirhan58
29-03-2015, 22:54
https://www.youtube.com/watch?v=RcKTeMWh5Jg bu mekanizma ne dir ne ise yariyor calismasi bu sekilde mi bilen varmi acil lutfen

Ömer Gedik
30-03-2015, 08:45
Turbo westgate'i gibi görünüyor.

Not: Konuları lütfen doğru yere açalım. Aksi halde her konu her yerde olacak ve forumdan kimse faydalanamayacak.