ben 82.000 kmdeyim ben de bir liste yapayım
araçta değişen/onarılan parçalar
1- 60.000 fren balatası
2- 60.000 fren diski
3- 60.000 fren yağı
4- 15.000de bir yağ değişimi
peugeot tarafından ücretsiz olarak çağrı ile değişen parçalar;
1- radyatör
başka da bir şey yok
aracımda çok şükür hiç bir sıkıntı yok.
her 15binde bir bakımlarını yaptırdım, yağını suyunu sürekli kontrol ettim.
hala yollarda...
demek istediğim olay, ben agresif-normal seviye arasında bir kullanıcıyım.
aracı zorluyorum hakkını verdirtiyorum ama benim kahrımı çekiyor. demek ki bu araç kötü bir araç değil.
Opel Astra HB 1.6 GL M:1994
Peugeot 306 1.6 XT M:2001
Peugeot 301 1.6 HDI M:2013
Chrome Power 301 - http://goo.gl/7k0cmA
301 Aliexpress Aksesuar Link Paylaşım - http://goo.gl/WJGKBj
Peugeot Android Multimedya Sistemi - https://youtu.be/CjFQtX1wOtg
Kötüdür kötü, biz anlamıyoruz. Araclarimizi ferrari zannediyoruz
2013 Active 1.6 HDI Köpekbalığı
Aracı kötülüye kötüleye bitiremediler yok neymiş gündüz lambası patlamış çok güldüm buna reno 9 ları 100 bin km yapmış diye kimse aracın yüzüne bakmazdı
aracının 75bin km gündüz ampülü patlamış adam (pejo301 sorunlari bitmek bilmiyor) diye konu açmış
bu arcın ampülü kaç km gidecek annamış deyilim 1 milyon km araç hurdaya cıkıncaya kadarmı 100 yılmı ne istiyorsun araçtan .pejo301 nikli üye
Konu Pars tarafından (18-04-2016 Saat 21:38 ) değiştirilmiştir.
Red Black Shark
307 kullanmadığınız belli oluyor. 3 yıl 307 sahibi oldum. Mevcut olarak da 308 sahibiyim. Şirket aracı olarak 301 kullanmaktayım. Şuna eminim ki 301, 307 nin yanında gerçekten takoz gibi kalıyor. Bunu 301 den 307 ye bindiğiniz anda direk hissedebiliyorsunuz. Koltuk konforundan, sürüşe kadar her şeyde 307 bariz bir şekilde üstün.
Selam
Böyle polemiklere girmeyi tercih etmezdim.
Citroen C-Elysee kardeşini yaklaşık 1 ay aktif tecrübe eden birisi olarak kendi yorumlarımı katarak konuşabileceğimi düşünüyorum.
PSA 301-C-Elysee
1- Kötü bir araç mı ?
Evet ne yazık ki kötü !
Çünkü güvenli değil.
2- Tercih edermiyim ?
İkinci otomobil konumundayken elbette. Markete gidip gelmek , şehir içinde ki aktivasyonlar için gayet makul bir alternatif.
Fakat ailemi yada bizzat kendimi 301-C-Elysee , Symbol , Accent Blue gibi araçlara emanet edip uzun mesafeli seyahatlere çıkmam...
Skoda Rapid , Seat Toledo hatta belki Egea daha iyi alternatiflerdir bana göre.
3- Bir B+ segment araçtan ne beklenir ?
- Herşeyden evvel ben A yada F sınıfı farketmez bir araçtan güvenlik beklerim.
Hyundai i10 kullanıcısıydım ve 4 yıldız almıştı mesela , güvenle kullanabiliyordum..
- Ekonomik bütçeli planlamalar içine gireceği için sorunsuzluk , yedek parça fiyat politikalarını gözetirim.
- Makul tüketim sınıfına giren verimli motor seçenekleri , birazcık ta yüklü kullanımda hantal kalmayacak performans parametreleri elbette..
ABS-ESP , 6 hava yastığı , 4 cam otomatik , far ve yağmur sensörü , klima gibi basit ama önemli donanımların olması.
- Geniş iç ve bagaj hacmi.
- Bununla beraber ileri de satma durumunda prim oranına bakardım.
C-Elysee yumuşak karakteri ile bozuk zeminlerde oldukça rahat yolculuk sağlayan bir vaziyetteydi.
Evet , rüzgar ve yol sesi alıyor ancak segmenti ortada..
Arka bölüm diz mesafesi sanırım 607 aracımızdan geniş , bu en büyük avantajı.
Bagaj hacmi de fena değil , eşik kısmında plastik bir koruyucu trim koymamaları saçma bir tasarruf planı.
Motor performansı da hiç fena değiller.
Son tahlilde tek otomobil olacak kapasitede görmüyorum. Renault Clio SportTourer bana göre daha doğru tercih olurdu.
LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Konu lKamikazel tarafından (10-12-2020 Saat 07:52 ) değiştirilmiştir.
En güçlü iki savaşçı , sabır ve zamandır.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)