5 sonuçtan 1 ile 5 arası
  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12-2015
    Yaş
    41
    Mesajlar
    3
    Meslek
    işçi
    Model
    yok

    Dikkat edilmesi Gerekenler

    Arkadaşlar 1998 model 406 otomatik araç almak istiyorum. Dikkat etmem gereken önemli konular var mı bu araçlarda?

  2. #2
    Aktif Üye parkmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-2012
    Yaş
    44
    Mesajlar
    933
    Meslek
    OTOPARK
    Model
    406
    17 yaşında bir 406'ya talipsen herşeyine dikkat etmen gerekiyor.

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ''Bineğine dost gibi bakacaksın; düşman gibi süreceksin'' Kaz gagası (Tarkanın at uşağı)

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12-2015
    Yaş
    41
    Mesajlar
    3
    Meslek
    işçi
    Model
    yok
    Alıntı parkmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    17 yaşında bir 406'ya talipsen herşeyine dikkat etmen gerekiyor.

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    oda doğru

  4. #4
    Aktif Üye CaglarB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-2015
    Yaş
    35
    Mesajlar
    313
    Meslek
    Bankacı
    Model
    308
    Alıntı goodbye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 1998 model 406 otomatik araç almak istiyorum. Dikkat etmem gereken önemli konular var mı bu araçlarda?
    araç dizel ise enjektör, turbo ve intercooler üçlüsüne özellikle dikkat etmelisiniz,
    otomatik olacağı için şanzımanı dinlemenizde/baktırmanızda fayda var
    onun dışında 406 yol tutuşu konforu olarak bence harika bir araç, elbette 17 yaşındaki bir araba size çeşitli uğraşlar çıkaracaktır.
    kendi aracımızdan bildiğim kadarıyla herhangi bir parça sıkıntısı yok, ilgilenildiğinde sorunsuz devam eden bir araç, şimdiden hayırlı olsun
    308 1.6 HDI(92) 2013 (SATILDI)

  5. #5
    Uzman Üye mimit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    2.553
    Model
    406
    iyi bir özel servise götürüp lifte kaldırtın muhakkak, kaçak var mı kontrol ettirin,bilgisayara bağlatıp kapsamlı bir sistem testi yaptırın,bazı kötü niyetli satıcılar hataları sildiriyor yada gösterge panelinde ampulleri söküyorlar ama kontrol ettirmekte fayda var.

    AL4 kodlu şanzımanın kronik bazı rahatsızlıkları var bunlara zamanında müdahale edilip bakımı yapılmadıysa sürekli sorun çıkarmaya eğilimli bir şanzıman. kronik arızası birkaç elektro vana ve yağ değişimi ile çözülebiliyor.belli bir açıya kadar al4 geri kaçırma yapmaz,çok dik olmayan bir yerde bunu test edin,geri kaçırma varsa şanzımanın da güzel bir bakım istediğini söyleyebiliriz. aracı biraz yüksek devirlerde kullanıp motor ve şanzıman yağının iyice ısınmasını sağlayın, bunu yaptıktan sonrada çok kısa aralıklarla dur kalk yapın araçta vuruntulu kalkış olursa yani devir yükselip araç hareket etmez ve birden ileri atlarsa o zaman şanzımanın açılıp güzel bir tamir görmesi gerekir ki en iyi ihtimalle 2000 tl den başlar 2500 3000 tl arasında da çok ağır bir arıza yoksa sorun çözülür.

    araç lpg li ise lpg sisteminin mark ve modeli önemlidir sorunsuzluk ve yakıt tüketimi konusunda lpg den dolayı arıza ışı sürekli yanıyor olayı bu araçlar için bir bahanedir, dogru sistem,düzgün işçilik ile sorunsuz ve ekonomik bir sürüş elde edersiniz.kapı ve cam fitillerinide muhakkak kontrol edin yıpranma yırtılma varsa bunlar içinde ayrıca pazarlık etmek gerekir malum çok pahalılar ve 406 sessizliği konforu ile öne çıkan bir araçtır.
    Konu mimit tarafından (03-12-2015 Saat 17:43 ) değiştirilmiştir.
    2010 Peugeot 308 Millesim 1.6 HDI 112 HP Auto6R inci siyahı.
    2001 Peugeot 406 SV BVA
    2001 Peugeot 406 Coupe 2.0


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •